ZAZA Kasutustingimused
1.1. Käesolevad kasutustingimused (tekstis allpool Tingimused) reguleerivad online platvormi ZAZA (tekstis allpool Platvorm) kasutamise korda, mida pakub OÜ ZAZA 3, juriidiline aadress Siili tn 3-43, Mustamäe linnaosa, 13422 Tallinn, Harju maakond, Eesti, registrikood 17047000. Tingimused kehtestavad vastastikuse koostöö reeglid Platvormi kasutajate vahel, kaasa arvatud Müüjad, Ostjad ja Platvorm ise.
1.2. Platvorm annab kasutajatele võimaluse paigutada, müüja ja soetada ehitus- ja majanduskaupu, samuti kasutada abiteenuseid, kaasa arvatud tellimuste töötlemine, vaidluste reguleerimine ja muud funktsioonid.
1.3. Ostjate ja Müüjate vastastikuseid suhteid reguleeritakse käesolevate Kasutustingimustega, eraldi Ostja ja Müüja Kokkuleppega, mis on paigutatud üldiseks tutvumiseks Platvormi veebileheküljele, samuti Eesti ja Euroopa Liidu kohaldatava seadusandlusega. Osapooled on kohustatud järgima Hinnangupoliitikat, mis on avaldatud Platvormi veebileheküljel.
1.4. Tingimustes ning Ostja ja Müüja Kokkuleppes sisalduvad:
-
Protseduurid ja protsessid:
-
Osapoolte õigused ja kohustused:
-
Müüja: kaupade kvaliteedi tagamine, usaldusväärse informatsiooni andmine, tellimuste täitmine, pretensioonide läbivaatamine.
-
Ostja: õigeaegne tasumine, kaupade kontrollimine, tagastus- ja asendustingimuste järgimine.
-
Tagastus, asendus ja garantii:
-
Tagastuse ja asenduse tingimused, erandid ja vormistamise kord.
-
Garantiiteenindus ja selle tingimused.
-
Vaidlused ja vastutus:
1.5. Platvorm pakub ainult tehnilisi vahendeid tehingute sooritamiseks kasutajate vahel ning ei ole Ostja ja Müüja ostu-müügilepingu osapool.
1.6. Kasutajad kohustuvad Platvormi kasutamisel järgima käesolevaid Tingimusi, Kokkuleppe sätteid ning Eesti ja Euroopa Liidu kehtivat seadusandlust. Nende kohustuste rikkumine võib kaasa tuua Platvormile ligipääsu piiramise.
1.7. Käesolevad Tingimused on avalik dokument ning vaba tutvumiseks Platvormi veebileheküljel. Platvormi kasutamine tähendab automaatselt käesolevate Tingimuste aktsepteerimist.
1.8. Juhul kui tekkivad vastuolud käesolevate Tingimuste ning Ostja ja Müüja individuaalse Kokkuleppe vahel, on esmase jõuga sätted, mis sisalduvad käesolevates Tingimustes, välja arvatud kehtiva seadusandlusega ettenähtud juhud.
1.9. Et saada täielikku informatsiooni Ostjate ja Müüjate õiguste ja kohustuste, samuti tehingute sooritamise ja vaidluste lahendamise korra kohta, saavad Kasutajad tutvuda eraldi Kokkuleppega Ostja ja Müüja vahel.
1.10. Solvangute, ebatsensuursete väljendite ja ähvarduste kasutamine, samuti teiste kasutajate, Müüjate, Platvormi töötajate või kolmandate isikute igasugune diskrimineerimine või alandamine on Platvormil rangelt keelatud. Selle reegli rikkumine võib kaasa tuua arvestuskande blokeerimise.
2. Terminid ja määratlused
Platvorm – ZAZA, online ressurss, mis annab Ostjatele ja Müüjatele võimaluse suhelda ehitus- ja majanduskaupade ostu-müügitehingute sõlmimiseks internetiaadressil www.zaza.ee.
Müüja — juriidiline isik või registreeritud ettevõtja, kes paigutab kaupu platvormile.
Ostja — füüsiline või juriidiline isik, kes soetab kaupu Platvormi vahendusel.
Kasutajad — Platvormil registreeritud füüsilised ja juriidilised isikud, kes kasutavad selle funktsioone ehitus- ja majanduskaupade paigutamiseks, müümiseks ja ostmiseks, samuti koostööks teiste Kasutajatega seoses tellimuste töötlemise, tagastuste, vaidluste reguleerimise ning muude toimingutega, mis on ette nähtud Tingimustes.
Keelatud kaubad — tooted, mille müük on keelatud Eesti seadusandluse, Euroopa Liidu normide või Platvormi poliitikaga.
Komisjonitasu — fikseeritud protsent tehingu summast, mille platvorm peab kinni pakutud vahendusteenuste eest.
Logistikapartner — kõrvalseisev organisatsioon, kes pakub teenuseid kaupade kohaletoimetamiseks Ostjatele.
Konfidentsiaalsuspoliitika — dokument, mis reguleerib isikuandmete kogumist, töötlemist ja säilitamist; on kättesaadav viitega Privacy Policy.
3. Kasutajate registreerimine
3.1. Ostjate registreerimine
3.1.1. Füüsilise isiku registreerimiseks on vajalikud:
-
Ees- ja perekonnanimi;
-
Kehtiv e-postiaadress;
-
Telefoninumber;
-
Tarneaadress.
3.1.2. Juriidilise isiku registreerimiseks on vajalikud:
-
Firma nimi;
-
Registrikood;
-
Juriidiline aadress;
-
Esindaja nimi ja kontaktid;
-
Tarneaadress.
3.1.3. Ostja on kohustatud esitama ainult täpsed andmed. Valeinformatsiooni andmise puhul ei kanna Platvorm vastutust ebaõige tarne või muude tagajärgede eest.
3.1.4. Platvorm on ligipääsetav ainult füüsilistele isikutele, kes elavad ajutiselt või alaliselt Eesti territooriumil, ning juriidilistele isikutele, kes on registreeritud ainult Eesti territooriumil.
3.1.5. Pärast registreerimist saab kasutaja juurdepääsu isiklikule kabinetile, mis on kaitstud parooliga. Isiklik kabinet pakub järgmisi võimalusi:
-
Arvestuskande andmete haldamine (nimi, kontaktid, aadress);
-
Tellimuste ja nende staatuste läbivaatamine;
-
Pöördumine tugiteenistuse poole;
-
Teatiste ja konfidentsiaalsusseadete haldamine.
3.1.6. Kasutaja kohustub säilitama oma arvestusandmete (login ja parool) konfidentsiaalsuse. Andmete loovutamine kolmandatele isikutele on keelatud. Parooli kaotamise korral on kasutaja kohustatud teatama sellest viivitamatult Platvormile.
3.1.7. Platvorm jätab endale õiguse keelduda registreerimisest või eemaldada arvestuskanne, kui:
-
Esitatud andmed on osutunud ebausutavateks;
-
Kasutaja on rikkunud Platvormi Tingimusi;
-
Kasutaja tegevus õõnestab Platvormi töö stabiilsust või selle reputatsiooni;
3.1.8. Kasutaja võib kustutada oma arvestuskande, pöördudes tugiteenistuse poole. Arvestuskanne kustutatakse 5 tööpäeva jooksul tingimusel, et puuduvad lõpetamata tellimused või vaidlused.
3.2. Müüjate registreerimine
3.2.1. Müüja registreerimiseks on vajalikud:
-
Firma nimi;
-
Registrikood;
-
Juriidiline aadress;
-
Esindaja kontaktandmed;
-
Pangarekvisiidid maksete ülekandmiseks;
-
Kaupade kvaliteedisertifikaadid (kui on kohaldatav)
3.2.2. Müüjad on kohustatud kinnitama õigust arendada äritegevust, esitades vajalikud dokumendid.
3.2.3. Müüja registreerimist kinnitab Platvorm 5 tööpäeva jooksul. Avaldus Müüja registreerimiseks saadetakse aadressilepartners@zaza.ee.
3.2.4. Müüja saab juurdepääsu isiklikule kabinetile, kus ta võib:
-
Lisada ja redigeerida kaupu;
-
Hallata tellimusi ja jälgida nende staatusi;
-
Analüüsida müüke aruannete kaudu;
-
Saada teatisi uute tellimuste ja pretensioonide kohta.
3.2.5. Juhul kui rikutakse kasutustingimusi või seadusandlust, võidakse Ostja arvestuskanne peatada või kustutada.
3.2.6. Müüja kohustub uuendama oma isiklikus kabinetis informatsiooni, kaasa arvatud kontaktandmed ja informatsioon kaupade kohta, et vältida töös tekkivaid vigu.
3.2.7. Kui tekivad tehnilised probleemid, on Müüja kohustatud informeerima Platvormi tugiteenistust nende operatiivseks lahendamiseks.
3.2.8. Müüjateks võivad olla ainult juriidilised isikud, kes on registreeritud Euroopa Liidu territooriumil. Füüsilistel isikutel ei ole õigust kaupu müügiks paigutada.
3.2.9. Platvorm jätab endale õiguse keelduda registreerimisest põhjusi selgitamata, kui esitatud andmed on ebatäielikud, ebausutavad või ei vasta nõuetele.
3.2.10. Müüja kannab vastutust registreerimisel osutatud andmete aktuaalsuse eest.
3.3. Üldsätted
3.3.1. Platvormile registreerimine on tasuta.
3.3.2. Platvorm garanteerib kasutajate andmete konfidentsiaalsuse vastavalt Konfidentsiaalsuspoliitikale ja Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusele (EL) 2016/679 (GDPR).
3.3.3. Kasutaja kinnitab registreerimisel oma nõusolekut Platvormi kasutustingimustega.
3.4. Vanusepiirangud ja territoriaalne juurdepääs.
3.4.1. Õigus kasutada Platvormi on ainult füüsilistel isikutel, kes on saanud 18-aastaseks.
3.4.2. Kasutajad on kohustatud kinnitama registreerimisel oma vanust, aktsepteerides Platvormi kasutustingimusi.
3.4.3. Juhul kui esitatakse valeinformatsioon vanuse või elukoha kohta, võidakse kasutaja konto blokeerida ning juurdepääs Platvormile piirata.
3.4.4. Müüjad ja Ostjad kohustuvad kasutama Platvormi ainult vastavalt Eesti seadusandlusele.
4. Kaupade paigutamine
4.1. Kaupade paigutamise protsess
4.1.1. Müüja paigutab kaubad Paneeli kaudu, märkides nende kirjelduse, karakteristikud, hinna ning laadides üles fotod.
4.1.2. Kõik kaubad peavad vastama EL-i normidele, kaasa arvatud EC sertifikaat (kus on kohaldatav).
4.2. Keelatud kaubad
4.2.1. On keelatud paigutada järgmisi kaubakategooriaid:
-
Illegaalne toodang (kontrafakt);
-
Relvad, laskemoon ja nende komponendid;
-
Narkootilised ja psühhotroopsed ained;
-
Tubakatooted ja e-sigaretid;
-
Alkoholitooted;
-
Meditsiinilised preparaadid ilma vastavate litsentsideta;
-
Pornograafilised tooted;
-
Loomad;
-
Lõhkeained, pürotehnika, toksilised ja radioaktiivsed materjalid.
4.2.2. Mis tahes kaubad, mis on keelatud Eesti ja Euroopa Liidu seadusandlusega.
4.3. Müüja vastutus
4.3.1. Müüja kannab täielikku vastutust kauba kvaliteedi- ja ohutusstandarditele vastavuse eest.
4.3.2. Platvorm kontrollib ainult Müüja esitatud andmeid ja saatedokumente. Platvorm kaupu füüsiliselt ei kontrolli.
4.3.3. Juhul kui müüakse salaja keelatud kaupu, antakse Müüja andmed õiguskaitseorganitele ning tema konto blokeeritakse.
4.3.4. Müüja on kohustatud hüvitama seadusandluse kohaselt kahjud, kui kaup ei vasta esitatud karakteristikutele. Kui kaup ei vasta esitatud kirjeldusele või standarditele, on tarbijal õigus hüvitisele, kauba tagastusele või asendamisele.
4.3.5. Platvorm jätab endale õiguse peatada või lõpetada Müüja juurdepääs platvormile, kui rikutakse tingimusi või seadusandlikke nõudeid.
5. Kaupade ostmine
Platvorm ZAZA pakub tehnilisi vahendeid informatsiooni edastamiseks makseoperatsioonide kohta Ostjate ja Müüjate vahel.
Ülekannete töötlemine ja haldamine toimub selliste litsentseeritud maksevahendajate kaudu nagu Swedbank (https://swedbank.ee/), kellel on kõik vajalikud load ja litsentsid makseoperatsioonide sooritamiseks vastavalt Euroopa Liidu seadusandlusele.
Platvorm ei osale maksete töötlemises otseselt ega säilita maksekaartide andmeid või kasutajate muid finantsandmeid. Kogu maksetega seotud informatsioon edastatakse eranditult maksevahendaja kaitstud kanalite kaudu. Platvormi kasutamine maksete sooritamiseks tähendab, et nõustutakse maksevahendaja teenuste tingimustega, mis on kättesaadavad selle veebileheküljel.
5.1. Ostuprotsess
5.1.1. Ostja valib kaubad sortimendist, mis on esitatud platvormil, ja lisab need ostukorvi.
5.1.2. Enne tellimuse vormistamist on Ostjal võimalus:
-
Kontrollida tellimuse kogumaksumust, kaasa arvatud kaupade hind, maksud, komisjonitasu ja kõrvalkulud (näiteks tarne);
-
Tutvuda valitud makse- ja tarneviisidega.
5.1.3. Pärast makse kinnitamist ja tasumist loetakse tellimus vormistatuks. Ostja saab teate tellimuse oleku kohta e-posti teel ja isiklikku kabinetti.
5.2. Maksetingimused
5.2.1. Platvorm võtab Müüjalt/Ostjalt komisjonitasu 5-10 % tellimuse maksumusest, olenevalt kaubakategooriast.
5.2.2. Tellimuse kogusumma näidatakse enne tasumist ja selles sisalduvad:
5.2.3. Pärast tasumist on kaupade hinda ja muid kulusid võimatu muuta.
5.2.4. Tasumine toimub kaitstud makselüüsi kaudu.
5.2.5. Juhul kui tasumisest keeldutakse või tasumisprotsess on katkestatud, loetakse tellimus pooleliolevaks ning kaubad jäävad ostmisele kättesaadavaks teistele kasutajatele.
5.3. Tellimuse kinnitamine
5.3.1. Pärast edukat tasumist saadetakse Ostjale tellimuse kinnitus tema e-postiaadressile ja isiklikku kabinetti platvormil.
5.3.2. Kinnituses on osutatud:
-
Tellitud kaupade loetelu;
-
Kogumaksumus, kaasa arvatud maksud, komisjonitasu ja kõrvalkulud;
-
Tarnetähtajad ja kättesaamisviis.
5.3.3. Ostja kohustub kontrollima esitatud andmete korrektsust ja teatama vigadest viivitamatult platvormile.
5.4. Tellimuse tühistamine
5.4.1. Tellimust ei saa tühistada pärast kaupade üleandmist tarneteenistusele, kui seadusandluses või tagastamistingimustes ei ole ette nähtud muud.
5.4.2. Juhul kui tellimus tühistatakse enne tarnimise algust, tagastatakse Ostjale täielik summa, välja arvatud juhtudel, mis on ette nähtud seadusega.
5.4.3. Raha tagastatakse 14 päeva jooksul, arvates tühistamise kinnituse momendist.
6. Kaupade kohaletoimetamine
6.1. Kohaletoimetamise viisid
6.1.1. Kaubad toimetatakse kohale logistikapartnerite VeniPak, DPD, Omniva vahendusel.
6.1.2. Ostjad valivad tarneviisi tellimuse vormistamisel.
6.1.3. Suuremõõtmeliste veoste korral kooskõlastab Müüja kohaletoimetamise individuaalselt partners@zaza.ee kaudu.
6.1.4. Ostja saab teatise tarne oleku kohta SMS-i või e-posti vahendusel või isiklikku kabinetti.
6.1.5. Kaupade tarne on kättesaadav ainult Eesti territooriumil.
6.2. Vastutus kohaletoimetamise eest
6.2.1. Müüja kannab vastutust kauba säilivuse ja selle kohaletoimetamise eest hetkeni, mil Ostja või tema volitatud isik on kauba faktiliselt vastu võtnud.
6.2.2. Kui Ostja valib logistikapartneri, keda ei ole pakkunud Müüja, läheb kauba juhusliku hävimise või vigastamise risk üle Ostjale hetkest, mil kaup on valitud firmale üle antud.
6.2.3. Juhul kui kaup on saanud kahjustada või kadunud kohaletoimetamise käigus, on Ostjal õigus pöörduda Müüja poole vaidluse lahendamiseks. Müüja kannab vastutust koostöö eest logistikapartneriga pretensiooni lahendamiseks.
6.2.4. Logistikapartner, kes toimetab kauba kohale Müüja nimel, tegutseb Müüja huvides ning igasugused probleemid, mis tekivad transpordietapil on kohustatud lahendama Müüja.
6.2.5. Platvorm ZAZA täidab eranditult vahendusfunktsioone ega kanna vastutust selle eest, kuidas kaubad kohale toimetatakse, kaasa arvatud viivitused, kaotsiminek või kahjustused, mis võivad tekkida transportimisel.
6.3. Erandjuhud ja koostööreeglid
6.3.1. Erandjuhtudel võib tarne viibida Müüjast olenematutel põhjustel, näiteks vääramatu jõu (force majeure) asjaoludel. Niisuguses olukorras on Müüja kohustatud informeerima Ostjat sellest võimalikult kiiresti ning kooskõlastama uued tarnetähtajad või -tingimused.
6.3.2. Müüja vabastatakse vastutusest tarnetähtaegadest mittekinnipidamise eest, kui viivitus või muud probleemid on tekkinud väliste organisatsioonide (näiteks logistikapartnerite) süü tõttu. Müüja kannab vastutust kaupade kohaletoimetamise eest kuni hetkeni, mil need antakse üle logistikapartnerile, välja arvatud juhud, kui viivitus või muud probleemid on tekkinud järgmistel põhjustel:
-
Ostja on esitanud ebaõiged andmed (näiteks vale aadressi);
-
Ostja tegevus, mis takistab kaupade õigeaegset kohaletoimetamist (näiteks ta ei viibi tarneaadressil).
6.3.3. Tellimuse kättesaamisel on Ostja kohustatud kontrollima kauba välimust ja selle pakendit kulleri juuresolekul. Kui kaup või pakend on kahjustatud, peab Ostja osutama sellele üleandmis- ja vastuvõtuaktis ning vajaduse korral koostama koos kulleriga kirjaliku akti kahjustuste kohta.
6.3.4. Kui Ostja ei teata defektidest või kahjustustest kauba kättesaamisel, siis loetakse, et kaup on üle antud ettenähtud seisukorras ja väliste defektideta, mida oleks olnud võimalik välja selgitada visuaalsel ülevaatusel.
6.3.5. Kauba juhusliku hävimise või kahjustamise risk läheb üle Ostjale järgmistel juhtudel:
-
Kui kohaletoimetamise on organiseerinud Müüja, läheb risk Ostjale üle ainult hetkel, kui Ostja või tema poolt kauba vastuvõtmiseks määratud isik kauba faktiliselt vastu võtab.
-
Kui Ostja korraldab kohaletoimetamise iseseisvalt või valib logistikapartneri, keda ei pakkunud Müüja, läheb risk Ostjale üle hetkel, mil kaup antakse üle valitud logistikafirmale.
6.4. Kaup tagastatakse Müüjale, kui seda on võimatu kohale toimetada.
6.4.1. Kui Ostja ei ole võtnud kaupa vastu kokkulepitud tähtajal või seda on võimatu toimetada esitatud aadressile, võtavad Müüja esindajad Ostjaga ühendust, et kooskõlastada uus tarneaeg või tarneviis.
6.4.2. Kui Ostja ei võta korduvalt kaupa vastu või selle kohaletoimetamine osutub taas võimatuks, tagastatakse kaup Müüjale, tellimus tühistatakse ning Ostjale tagastatakse raha, arvates maha kantud kulud (näiteks tarnekulud või panga komisjonitasud).
6.5. Tellimuse tühistamine ja raha tagastamine
Kui Müüja ei ole lähetanud kaupa määratud tähtajal ega võta Ostjaga ühendust 5 tööpäeva jooksul pärast Platvormi kaudu pöördumist, on Ostjal õigus tellimus tühistada. Sel juhul on Platvormil ZAZA õigus vormistada raha tagastamine Ostjale Müüja vahendite arvel, mis on kinni peetud Platvormi deposiidil või Müüja poolt üle antud.
7. Tagastamispoliitika
7.1. Õigus tagastamisele
7.1.1. Ostjal on õigus tagastada kaup 14 päeva jooksul, arvates selle kättesaamisest.
7.1.2. Ostjal on õigus tagastada kaup, kui see on osutunud defektseks või on saanud kohaletoimetamise käigus kahjustada.
7.1.3. Tagastamiskulud jäävad Ostja kanda, kui tagastamise põhjus ei ole seotud defektiga.
7.1.4. Ostja on kohustatud Müüjat viivitamatult informeerima oma kavatsusest kaup tagastada, kasutades selleks keeldumisvormi, mis on kättesaadav platvormil, või muul üheti mõistetaval viisil. Kauba tagastamisel defekti tõttu peab Ostja esitama selgitused ja kinnitavad materjalid (näiteks fotod ja muud tõendid).
7.1.5. Raha tagastatakse 14 päeva jooksul, arvestades hetkest, mil Müüja on kauba vastu võtnud.
7.2. Kauba tagastamise ja asendamise tingimused
7.2.1. Kauba tagastamiseks on Ostja kohustatud:
-
Säilitama kauba samas seisundis nagu see oli vastuvõtmisel (kaasa arvatud originaalpakend, kui see on võimalik);
-
Mitte kasutama kaupa rohkem kui selle karakteristikute vajalikuks kontrollimiseks, nagu see oli võimalik kaupluses.
-
Järgima Müüjalt saadud juhiseid kauba õigeks pakendamiseks tagastamisel, et minimeerida kauba kahjustamise või kaotamise riski transportimisel.
7.2.2. Müüjal on õigus vähendada tagastatavat summat, kui kaup on kahjustatud, seda on kasutatud või see on kaotanud kaubandusliku välimuse, kuid ainult proportsionaalselt kauba maksumuse vähenemisega.
7.2.3. Müüja on kohustatud andma Ostjale vajalikud juhised kauba õigeks pakendamiseks selle tagastamisel.
7.2.4. Kauba asendamise tingimused:
7.2.4.1. Müüja on kohustatud kauba asendama, kui defekti ei ole võimalik kõrvaldada.
7.2.4.2. Asendamine toimub ainult pärast esialgse kauba tagastamist.
7.2.4.3. Kui kaupa on võimatu välja vahetada (näiteks seda ei ole laos), on Müüja kohustatud pakkuma Ostjale alternatiivi või tagastama kogu rahasumma täies mahus.
7.2.4.4. Kui Müüjal on alust kahelda selles, et kauba defekt on tingitud tootmispraagist või vastutust defekti eest kannab tarbija, tuvastab defekti põhjused ekspertiis.
7.3. Tagastamisõiguse erandid
7.3.1. Tagastamisõigus ei laiene järgmistele kaubakategooriatele:
-
Individuaalselt või Ostja spetsifikatsiooni järgi valmistatud kaubad;
-
Kaubad, mis võivad kiiresti rikneda või neil on lühike kõlblikkusaeg;
-
Pitseeritud kaubad mis ei kuulu tagastamisele hügieeni või tervise seisukohalt, kui pakend on avatud;
-
Digitaalne sisu, mida ei tarnita materiaalsel kandjal, kui Ostja on andnud selge nõusoleku selle allalaadimise alustamiseks enne tagastamistähtaja lõppemist;
-
Kinkekaardid.
7.4. Tagastusprotsess
7.4.1. Ostja on kohustatud tagastama kauba Müüjale 14 päeva jooksul, arvates tagastamisest teatamise hetkest.
7.4.2. Kauba tagastamiskulud kannab Ostja, kui kaup ei ole defektne või Müüja ei ole nõus neid kulusid hüvitama.
7.4.3. Müüja on kohustatud kinnitama tagastatud kauba kättesaamist ning informeerima Ostjat raha tagastamisest.
7.5. Müüja garantii
7.5.1. Kui Müüja ei järgi seadusandlust, kannab ta vastutust tarbija õiguste rikkumise eest.
7.6. Ostja risk ja kohustused kauba tagastamisel
7.6.1. Kauba juhusliku hävimise või kahjustamise risk
7.6.1.1. Kauba juhusliku hävimise või kahjustamise risk selle tagastamisel on Ostjal kuni hetkeni, mil kaup antakse üle Müüjale või tema volitatud esindajale (näiteks Müüja poolt määratud kullerile).
7.6.1.2. Kui Ostja kasutab Müüjaga kooskõlastamata logistikafirmat, lasub kauba kahjustamise või kaotsimineku risk transportimisel täielikult Ostjal. Sel juhul vabastatakse Müüja täielikult vastutusest.
7.6.2. Ostja vastutus kauba kaotsimineku korral
7.6.2.1. Ostja kannab vastutust kauba kaotsimineku või kahjustamise eest, kui:
-
Kauba pakend ei olnud nõuetekohane, mis põhjustas selle kahjustamise või kaotsimineku;
-
Logistikafirmat, mida Ostja kasutas, ei olnud soovitanud Müüja.
7.6.2.2. Müüjal on õigus vähendada tagastatavat summat või keelduda raha tagastamisest, kui kaup on läinud kaduma või saanud kahjustada tagastamise käigus Ostjast oleneval põhjusel.
7.6.2.3. Kui kaup on läinud kaotsi või saanud kahjustada Müüja poolt soovitatud logistikafirma süü tõttu, siis:
-
Müüja kannab vastutust kauba eest alates hetkest, mil see antakse üle sellele logistikafirmale;
-
Ostja vabastatakse vastutusest kaotsimineku eest;
-
Müüja on kohustatud tagastama kogu kauba maksumuse, kaasa arvatud transpordikulud.
7.6.3. Tegutsemine kauba kahjustamise või kadumise puhul
7.6.3.1. Kui kaup on saanud kahjustada või kaotsi läinud ning riski kannab Ostja:
7.6.3.2. Kui kaup on saanud kahjustada või kadunud Müüja soovitatud logistikafirma süü tõttu:
-
Müüja on kohustatud korraldama pretensiooni lahendamise logistikafirmaga;
-
Müüja kannab vastutust raha Ostjale tagastamise või kauba asendamise eest, olenemata sellest, millise tulemusega pretensioon on logistikafirmaga lahendatud.
7.6.4. Üldsätted
7.6.4.1. Müüja ja Ostja kohustuvad tegema kohusetundlikult koostööd, et reguleerida kauba kahjustamise või kaotsiminekuga seotud vaidlused.
7.6.4.2. Vaidluse tekkimise korral on osapooltel õigus paluda vahendamist Platvormilt või riiklikelt vaidluste lahendamise organitelt.
7.6.5. Soovitused Ostjale
7.6.5.1. Ostjale soovitatakse:
-
Informeerida Müüjat kauba lähetamisest ja anda informatsiooni selle jälgimise kohta (jälgimiskood, kviitung).
-
Kindlustada lähetatav kaup, et katta võimalikud kahjud selle kahjustamise või kaotsimineku puhul.
-
Küsida Müüjalt juhiseid kauba õigeks pakendamiseks selle tagastamisel, et minimeerida kauba kahjustamise või kaotsimineku riski transportimise käigus.
7.7. Asjaolud, mille puhul Müüjal on õigus keelduda tagastusest
7.7.1. Tagastustingimuste täitmatajätmine
7.7.1.1. Kaupa on kasutatud, see on määrdunud või kahjustatud Ostja süü tõttu.
7.7.1.2. Kauba pakend on rikutud, mis teeb võimatuks selle uuesti müümise (näiteks hügieenikaubad).
7.7.1.3. Ei ole säilinud originaalsildid, plommid või muud märgid, mis kinnitavad kauba terviklikkust.
7.7.2. Kehtestatud tagastustähtaja ületamine
7.7.2.1. Ostja on esitanud avalduse kauba tagastamise kohta 14 kalendripäeva möödudes kauba kättesaamise hetkest, kui muu ei ole ette nähtud seaduses või lepingu tingimustes.
7.7.3. Kaubad kategooriatest, mis tagastamisele ei kuulu
7.7.3.1. Tellimuse alusel või Ostja individuaalsete karakteristikute järgi valmistatud kaubad.
7.7.3.2. Kiiresti riknevad või kõlblikkusaja ületanud kaubad.
7.7.3.3. Pitseeritud kaubad, mis ei kuulu tagastamisele hügieenilistel või meditsiinilistel põhjustel, kui nende pakend oli avatud (näiteks kosmeetika, kontaktläätsed, meditsiinitooted).
7.7.3.4. Digitaalne sisu, mis ei ole tarnitud materiaalsel kandjal, kui juurdepääs sellele anti Ostjale enne tagastamistähtaja lõppu.
7.7.4. Kauba defekti või mittevastavuse tõendite puudumine
7.7.4.1. Ostja ei ole esitanud vajalikke tõendeid (fotosid, akte), et kinnitada kauba defekti või kahjustust.
7.7.4.2. Kauba defekt on põhjustatud valest kasutamisest, säilitamisest või paigaldamisest, millega on rikutud Müüja või tootja soovitusi.
7.7.5. Vastuolu garantiitingimusega
7.7.5.1. Ostja esitab pretensiooni kauba tagastamiseks pärast garantiitähtaja või pretensioonide esitamise tähtaja lõppemist (2 aastat vastavalt Eesti võlaõigusseadusele).
7.7.5.2. Ekspertiis, mille on korraldanud Müüja või sõltumatu osapool, on kinnitanud, et defekt on tingitud Ostja tegevusest ega ole tootmispraak.
7.7.6. Mittetäielik tagastuskomplekt
7.7.6.1. Ostja tagastab kauba täieliku komplektita, sealhulgas ilma juhendite, aksessuaaride, garantiitalongi või muude elementideta, mis on näidatud kauba kirjelduses.
7.7.7. Muud seadusandlusega ettenähtud juhud
7.7.7.1. Kauba tagastamine rikub seadusandlikke piiranguid (näiteks siis, kui kaupa on keelatud anda käibesse pärast müümist).
7.8. Rahaliste vahendite tagastamine
7.8.1. Müüja on kohustatud tagastama Ostjale rahalised vahendid, juhul kui on võimatu kõrvaldada defekti või kaupa asendada.
7.8.2. Raha tagastatakse 14 kalendripäeva jooksul, arvestades hetkest, mil Müüja on saanud tagastatud kauba kätte.
7.8.3. Defekti põhjuste tõestamise kohustus lasub Müüjal esimese aasta jooksul pärast ostu. Pärast selle tähtaja möödumist kannab ekspertiisikulud Ostja, kui defekt ei ole tootmispraagi tagajärg.
7.8.4. Lisaks õigusele esitada pretensioone kahe aasta jooksul, mis tuleneb võlaõigusseadusest, võib Müüja anda oma täiendava garantii, mille tingimused esitatakse kauba kirjelduses.
7.8.5. Juriidilistele isikutele lepitakse raha tagastamise tingimused kokku eraldi ning neid reguleerib seadusandlus. Kui ei ole sätestatud muud, kohustub Müüja tagastama raha mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva pärast tagastatud kauba kättesaamist.
8. Vaidluste lahendamine
8.1. Üldsätted
8.1.1. Kõik vaidlused mis tekivad Ostjate ja Müüjate vahel, lahendatakse vastavalt Eesti ja Müüja registreerimisriigi seadusandlusele, olenevalt kohaldatavatest rahvusvahelise eraõiguse normidest.
8.1.2. Platvorm ZAZA ei ole Ostja ja Müüja vahelise tehingu osapool ega kanna vastutust kauba kvaliteedi, selle kirjeldusele vastavuse, kohaletoimetamise või tehingu täitmisega seotud muude probleemide eest.
8.1.3. Vaidluste tekkimise korral annab Platvorm osapooltele tehnilised sidevahendid isikliku kabineti teadete süsteemi kaudu.
8.2. Vaidluste lahendamise protseduur
8.2.1. Vaidluse tekkimise korral on Ostja kohustatud pöörduma kõigepealt Müüja poole Platvormi teadetesüsteemi kaudu, kirjeldades üksikasjalikult probleemi ja esitades kinnitavad materjalid (näiteks kauba fotod või kirjavahetuse).
8.2.2. Müüja on kohustatud Ostja pretensiooni läbi vaatama 7 kalendripäeva jooksul ja esitama põhjendatud vastuse.
8.2.3. Kui Müüja ja Ostja üksmeelt ei saavuta, võib Platvorm pakkuda vahendamist, piirdumata kommunikatsioonivahendite andmisega.
8.2.4. Platvorm on valmis andma osapooltele abi vaidluste reguleerimisel, pakkudes konsultatsioone ja selgitusi seoses protsessidega, mida reguleerivad Kasutustingimused.
8.2.5. Platvormi pakutavad konsultatsioonid on informatsioonilise iseloomuga ega asenda juriidilist abi või vaidluse ametlikku lahendamist kohtu või muude organite kaudu.
8.2.6. Platvorm ei ole vaidluse osapool ega kanna vastutust selle lõpliku lahendamise eest, kuid võib vajaduse korral olla vahendaja aidates kaasa poolte kokkuleppe saavutamisele.
8.2.6. Platvormi kaasabi vaidluste lahendamisel
8.2.6.1. Platvorm on valmis andma Osapooltele tehnilist toetust ja konsultatsioone vaidluste lahendamisel, kaasa arvatud:
8.2.6.2. Platvormi konsultatsioonid on eranditult informatsioonilise iseloomuga ega asenda juriidilist abi või professionaalset reguleerimist.
8.2.6.3. Platvorm ei võta vastu otsuseid vaidluse sisu kohta.
8.2.6.4. Platvormi sekkumine vaidluste lahendamisse
8.2.6.4.1. Kasutaja palvel on Platvormil õigus viivitamatult sekkuda Müüja ja Ostja vaidlusse, et aidata kaasa selle lahendamisele.
8.2.6.4.2. Platvormi sekkumises võivad sisalduda:
-
8.2.6.4.2.1. Hinnang Kasutajate poolt esitatud tõenditele (näiteks kirjavahetused, dokumendid või fotod).
-
8.2.6.4.2.2. Osapooltele soovituste andmine vaidluse lahendamiseks.
-
8.2.6.4.2.3. Abinõude rakendamine Kasutajate arvestuskannete suhtes, juhul kui Tingimuste rikkumine on leidnud kinnitust.
8.2.6.4.3. Platvormi otsus sekkumise raames on soovitusliku iseloomuga ega piira Kasutajate õigust pöörduda vaidluste lahendamise riiklike organite või kohtu poole.
8.2.7. Pretensioonide lahendamise mõistlikud tähtajad
8.2.7.1. Müüja on kohustatud Ostja pretensiooni läbi vaatama 14 kalendripäevajooksul, alates selle kättesaamise hetkest. Kui pretensiooni lahendamiseks vajatakse lisaaega (näiteks ekspertiisi korraldamiseks või informatsiooni saamiseks logistikafirmalt), on Müüja kohustatud informeerima Ostjat tähtaja pikendamisest, esitades põhjendused ja vastuse eeldatava kuupäeva.
8.2.7.2. Ostja on kohustatud esitama pretensiooni läbivaatamiseks kõik vajalikud dokumendid ja tõendid (näiteks kahjustuste fotod, saatekirjade koopiad või aktid) 7 kalendripäeva jooksul, alates müüja järelepärimise hetkest.
8.2.7.3. Kui osapooled ei ole suutnud pretensiooni lahendada 30 kalendripäeva jooksul, alates selle esitamise hetkest, võivad Ostja ja Müüja:
8.2.7.4. Mainitud tähtaegu võidakse muuta osapoolte vastastikusel nõusolekul, kui see on vajalik pretensioonide objektiivseks lahendamiseks.
8.2.7.5. Kogu osapoolte kommunikatsioon seoses pretensioonide lahendamisega peab toimuma Platvormi teadetesüsteemi kaudu, et tagada läbipaistvus ja dokumentaalne kinnitus.
8.3. Vaidluste lahendamise veebiplatvorm ODR
8.3.1. Ostjad ja Müüjad võivad kasutada vaidluste lahendamiseks Euroopa ODR-platvormi, mis on loodud vastavalt Euroopa Parlamendi ja nõukogude määrusega (EL) nr 524/2013. Platvorm on kättesaadav aadressil https://ec.europa.eu/odr.
8.3.2. ODR-platvorm annab ligipääsu riiklikele vaidluste lahendamise keskustele, mis aitavad reguleerida konflikte, ilma et oleks vaja pöörduda kohtu poole.
8.3.3. Ostjal on õigus esitada kaebus ODR-platvormi kaudu oma riigikeeles. Müüja on kohustatud vastama kehtestatud tähtaegadel ODR-platvormi poolt korraldatud protseduuri raames.
8.3.4. Kaebusi võivad ODR-platvormi kaudu esitada ainult tarbijad ehk eranditult füüsilised isikud.
8.4. Riiklikud vaidluste lahendamise organid
8.4.1. Ostjal on õigus pöörduda oma riigi tarbijakaitseorgani või regulaatori poole.
8.4.2. Kui Müüja on registreeritud Eestis, võib Ostja esitada kaebuse Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA):
-
Aadress:Endla 10A, 10122 Tallinn, Eesti
-
Telefon: +372 620 1707
-
E-postiaadress:info@ttja.ee
8.4.3. Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile võivad esitada kaebusi ainult tarbijad ehk eranditult füüsilised isikud.
8.5. Kohtulik arutamine
8.5.1. Kui vaidlust on võimatu lahendada kohtueelses menetluses, on Ostjal või Müüjal õigus esitada hagi Eesti kompetentsele maakonnakohtule. Kohtule võivad esitada hagi nii füüsilised kui ka juriidilised isikud vastavalt kohaldatavale seadusandlusele.
8.5.2. Kui Müüja on registreeritud teises Euroopa Liidu riigis, on Ostjal õigus pöörduda oma riigi või Müüja riigi kohtu poole, olenevalt vaidluse iseloomust ja asjaoludest.
8.6. Platvormi vastutus
8.6.1. Platvorm ZAZA pakub ainult tehnilisi vahendeid Ostja ja Müüja omavahelise side pidamiseks ega kanna vastutust vaidluste tulemuse eest.
8.6.2. Juhul kui Müüja rikub süstemaatiliselt kasutustingimusi või Eesti ja Euroopa Liidu seadusandlust, jätab Platvorm endale õiguse peatada või blokeerida Müüja arvestuskanne.
8.7. Ostja õigused kauba mittevastavuse puhul
8.7.1. Ostjal on õigus nõuda Müüjalt:
Ostuhinna alandamist;
Lepingu tühistamist ja kauba eest tasutud raha tagastamist.
8.7.2. Neid õigusi on võimalik realiseerida järgmistel juhtudel:
Müüja ei saa kõrvaldada kauba defekti või kaupa asendada;
Katse kõrvaldada defekt või asendada kaup ebaõnnestus;
Müüja ei ole kõrvaldanud defekti mõistliku aja jooksul;
Müüjale on tekitatud olulisi ebamugavusi kauba defekti tagajärjel.
8.7.3. Otsus hinna alandamise või lepingu tühistamise kohta peab olema põhjendatud ja vastama asjaoludele.
8.8. Vaidlused seoses eksiteele viimisega
8.8.1. Eksiteele viimise määratlus
Eksiteele viimise hulka kuuluvad:
-
Kauba ebaõige või ebatäpne kirjeldus;
-
Kauba tähtsate karakteristikute tahtlik varjamine;
-
Kauba maksumuse või täiendavate kulude ebaõige esitamine;
-
Fotode kasutamine, mis ei kajasta kauba tegelikku välimust.
8.8.2. Vastutus eksiteele viimise eest
Müüja kannab vastutust esitatavate andmete täpsuse ja kauba kirjelduse tegelikkusele vastavuse eest.
8.8.3. Pretensioonide esitamine
Ostja võib teatada Müüjale rikkumisest platvormi teadetesüsteemi kaudu. Müüja on kohustatud vaatama kaebuse läbi 14 kalendripäeva jooksul ja esitama põhjendatud vastuse.
8.8.4. Eksiteele viimisega seotud vaidluste lahendamine
Kui rikkumine on tõestatud, on Müüja kohustatud hüvitama Ostjale kahjud, asendama kauba või parandama ebaõiged andmed.
8.8.5. Teadaanne platvormile
Müüja võib teatada rikkumisest Platvormi tugiteenistuse kaudu. Platvorm võib algatada kontrollimise või rakendada abinõusid, kaasa arvatud kaupade avaldamise ajutine peatamine või Müüja arvestuskande blokeerimine.
9. Andmekaitse
9.1. Isikuandmed
9.1.1. Platvorm töötleb kasutajate isikuandmeid vastavalt Konfidentsiaalsuspoliitikale ja isikuandmete kaitse üldmääruse (GDPR) nõuetele.
9.1.2. Kasutaja nõustub oma isikuandmete töötlemisega platvormile registreerimisel.
9.1.3. Kasutajal on õigus nõuda oma isikuandmete kustutamist või parandamist, saates järelepärimise Platvormi tugiteenistusele.
10. Osapoolte vastutus
10.1. Platvormi vastutus
10.1.1. Platvorm ZAZA pakub eranditult vahendusteenuseid Müüjate ja Ostjate koostööks.
10.1.2. Platvorm ei kanna vastutust:
-
Kaupade kvaliteedi, vastavuse ja ohutuse eest;
-
Müüja poolt esitatava informatsiooni täpsuse eest;
-
Kaupade viibimise, kaotsimineku või kahjustamise eest transportimisel.
10.1.3. Juhul kui Müüja rikub kasutustingimusi, on Platvormil õigus rakendada abinõusid, kaasa arvatud:
-
Müüja arvestuskande blokeerimine;
-
Kaupade paigutamise peatamine;
-
Rikkumiste kohta käiva informatsiooni edastamine vastavatele organitele.
10.1.4. Platvorm ZAZA ei anna kaupadele garantiisid. Küsimusi, mis on seotud kaupade kvaliteedi ja garantiitingimustega, reguleerivad Müüja ja Ostja vaheline kokkulepe ning kohaldatav seadusandlus.
10.1.5.1. Platvorm ei kanna vastutust:
-
Müüja või Ostja kasumi kaotamise eest, mis on toimunud tehniliste rikete tagajärjel;
-
Vigade eest, mis on tekkinud vahendajate või muude Platvormi tööd tagavate kolmandate isikute vigade eest.
10.1.5.2. Tehniliste häirete puhul mis mõjutavad osapoolte kohustuste täitmist, kohustub Platvorm:
10.2. Müüja vastutus
10.2.1. Müüja kannab täit vastutust kaupade kvaliteedi- ja ohutusstandarditele ning Euroopa Liidu seadusandlusele vastavuse, samuti CE sertifitseerimise eest (kus seda kohaldatakse).
10.2.2. Müüja on kohustatud hüvitama Ostjale kahjud järgmistel juhtudel:
-
Kui kaubal on defektid, mida ei ole võimalik kõrvaldada või kauba asendamine on võimatu;
-
Kui kaup ei vasta deklareeritud karakteristikutele või Müüja poolt esitatud kirjeldusele;
-
Kui defekte ei kõrvaldatud mõistliku aja jooksul või see on põhjustanud Ostjale olulisi ebamugavusi;
-
Kui kaup rikub seadusandlust või sisaldab keelatud materjale;
-
Kui kaup ei ole Müüja katsetest hoolimata toimetatud kohale ettenähtud seisukorras.
10.2.3. Juhul kui on esitatud valeinformatsiooni kauba kohta või varjatud selle olulisi andmeid, kannab Müüja vastutust vastavalt seadusandlusele.
10.3. Ostja vastutus
10.3.1. Ostja kohustub esitama tellimuste registreerimisel ja vormistamisel korrektsed andmed.
10.3.2. Ostja kannab vastutust oma arvestuskande täitmise eest, kaasa arvatud:
10.3.3. Juhul kui on esitatud valeandmed (näiteks valed tarneaadressid), vabastatakse Platvorm ja Müüja vastutusest tagajärgede eest.
10.3.4. Kui Ostja kuritarvitab oma õigusi (näiteks keeldub põhjendamatult kaupadest, rikub süstemaatiliselt tagastamistingimusi), on Platvormil õigus:
10.4Force majeure
10.4.1. Platvorm, Müüjad ja Ostjad vabastatakse vastutusest oma kohustuste täieliku või osalise täitmatajätmise eest, kui see on tingitud vääramatu jõu asjaoludest, kaasa arvatud, kuid mitte ainult:
-
Loodusõnnetused (tulekahjud, üleujutused, maavärinad);
-
Sõjad, sõjalised aktsioonid või massirahutused;
-
Häired infrastruktuuri töös (elektri väljalülitamine, häired internetivahendajate töös);
-
Streigid, riigiorganite tegevus, piirangud.
10.4.2. Osapool, kes on puutunud kokku force majeure’i asjaoludega, on kohustatud:
-
Informeerima teist osapoolt 5 tööpäeva jooksul nende tekkimise momendist;
-
Esitama dokumendid, mis kinnitavad niisuguste asjaolude tekkimist (kui on kohaldatav).
10.4.3. Kui force majeure’i asjaolud kestavad üle 30 kalendripäeva, on osapooltel õigus lõpetada leping ilma trahvisanktsioonideta.
11. Platvormi kasutamine
11.1. Kasutuspiirangud
11.1.1. Kasutajad peavad vastama järgmistele tingimustele:
-
Olema teovõimelised füüsilised isikud, kes on saanud vähemalt 18-aastaseks;
-
Elama ajutiselt või alaliselt Eesti territooriumil.
11.1.2. Kasutajatel on keelatud:
11.1.2.1. Paigutada keelatud kaupu või informatsiooni, mis rikub Eesti ja Euroopa Liidu seadusandlust.
11.1.2.2. Kasutada Platvormi pettuseks, kelmuseks või muuks ebaseaduslikuks tegevuseks.
11.1.2.3. Loovutada oma arvestusandmeid kolmandatele isikutele, kes ei vasta Platvormi kasutustingimustele.
11.1.2.4. Sekkuda Platvormi töösse või püüda ohutussüsteemist mööda minna.
11.1.3. Ausameelne kasutamine:
11.1.3.1. Kasutajad on kohustatud kasutama Platvormi eranditult vastavalt selle otstarbele, ilmutades ausameelsust ja austust teiste Kasutajate, Müüjate, Ostjate ning Platvormi vastu.
11.1.3.2. Keelatud on igasugune tegevus, mis rikub ausameelse käitumise üldtunnustatud norme, kaasa arvatud, kuid mitte ainult:
11.1.3.2.1. Katsed kahjustada Platvormi reputatsiooni.
11.1.3.2.2. Pakutavate teenuste kuritarvitamine (näiteks tellimuste põhjendamatu korduv esitamine ja siis nende tühistamine, põhjendamatud pretensioonid).
11.1.3.2.3. Üleskutsed või tegevus, mis soodustavad Platvormiga koostöö ülekandmist kõrvalistele kanalitele eesmärgiga hoiduda komisjonitasu maksmisest või muudest kohustustest.
11.1.3.3. Platvorm jätab endale õiguse peatada või kustutada Kasutaja arvestuskanne, kui tema tegevus ei vasta ausameelse käitumise põhimõtetele, isegi kui see tegevus otsuselt ei riku käesolevate Tingimuste muid punkte.
11.2. Õiguste säilitamine
11.2.1. Platvorm jätab endale õiguse:
-
Modereerida ja eemaldada kaupu, mis rikuvad kasutuseeskirju;
-
Peatada või lõpetada kasutajate juurdepääs platvormile Tingimuste rikkumise korral;
-
Teha muudatusi Platvormi funktsioonidesse ja pakutavate teenuste struktuuri.
11.3. Kohustused seoses kommunikatsiooni ja koostööga Platvormi kaudu
11.3.1. Kasutajad on kohustatud pidama kogu kommunikatsiooni seoses kaupade paigutamise, ostu, müügi, tagastuse ja vahetusega eranditult Platvormi funktsioonide vahendusel.
11.3.2. Platvorm tagab Kasutajate koostöö läbipaistvuse ja annab täiendavad vahendid Ostja ja Müüja õiguste kaitseks.
11.3.3. Platvorm soovitab Kasutajatele tungivalt hoiduda suhtluse ülekandmisest kõrvalistele kanalitele, et vältida selliste riskide võimalust nagu juurdepääs tõestusbaasile vaidluste või rikkumiste korral.
11.3..4. Juhul kui rikutakse kohustust pidada kommunikatsiooni Platvormi kaudu, jäävad Kasutajad ilma õigusest nõuda Platvormilt kaasabi sellega seotud vaidluste lahendamisel.
11.3.5. Platvorm jätab endale õiguse jälgida ja analüüsida sõnumite sisu sisseehitatud kommunikatsioonisüsteemi kaudu, mis võimaldab vältida rikkumisi ja tagada Ostjate ja Müüjate andmete turvalisuse.
12.1. Muud tingimused
12.1.1. Käesolevad Tingimused on koostatud vastavalt Eesti seadusandlusele.
12.1.2. Juhul kui Tingimuste mingi punkt tunnistatakse kehtetuks, jäävad ülejäänud tingimused jõusse.
12.1.3. Kõik teated saadetakse kasutajatele e-posti või Platvormi rakenduse kaudu.
12.1.4. Platvorm jätab endale õiguse teha Tingimustesse muudatusi. Uuendatud Tingimused jõustuvad nende platvormil avaldamise hetkest.
12.1.5. Kasutajad on kohustatud regulaarselt tutvuma Tingimuste aktuaalse versiooniga.
12.2. Teadaanded ja tingimuste muudatused
12.2.1. Kasutustingimuste muudatused jõustuvad 14 kalendripäeva möödudes nende Platvormil avaldamise ja kasutajatele teadaande saatmise hetkest.
12.2.2. Teadaanded saadetakse e-postiaadressile, mis on esitatud registreerimisel ning kajastatud kasutaja isiklikus kabinetis.
12.2.3. Platvormi kasutamise jätkamine pärast muudatuste jõustumist tähendab kasutaja nõustumist uuendatud tingimustega.
12.2.4. Juhul kui kasutaja ei ole tehtud muudatustega nõus, kohustub ta lõpetama Platvormi kasutamise ning saatma avalduse oma arvestuskande kustutamiseks tugiteenistusele. Niisuguse avalduse puudumine ja Platvormi kasutamise jätkamine pärast muudatuste jõustumist loetakse kasutaja nõusolekuks uuendatud Tingimustega.
13. Tugiteenistus ja kontaktandmed
Me oleme valmis aitama teil lahendada mis tahes probleeme. Te võite pöörduda meie tugiteenistuse poole telefoni, e-posti või jututoa vahendusel.
Vastamise keskmine aeg: 24–48 tundi tööpäevadel.
Täiendava informatsiooni saamiseks või kaebuste saatmiseks võtke meiega ühendust:
Validate your login